Fotobok!

Nu var det så att jag tittade runt på lite bloggar och hittade den här:
En gratis fotobok från FujiDirekt!
Helt otroligt egentligen.. Men det är ju jätte bra! Det ända jag behövde göra var att skriva lite om den här i bloggen.
Disponera ytorna som du vill
De är jätte fina, bra kvalitet är det oxå. Eftersom jag vet flera som har gjort det här. Jag har inte riktigt vetat vad jag skulle göra av mina bilder, men när jag såg alla de här fotoböckerna så blev jag jätte glad. Det är perfekt! Och som sagt ser det proffsigt ut! Jag rekomenderar alla att använda sig av Fujidirekt! Det finns inget negativt (tror jag ;) Men det boorde det ju inte vara, elr hur??
Klicka här om ni är lite smarta ;)
<3
//Apush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0